Portretje December 2022: Paul D'haese

2024 03 16 WissekerkeKasteelVOLZET
Wij nodigen graag onze leden uit voor de uitstap naar kasteel Wissekerke te Bazel.

Het kasteel was eeuwenlang de residentie van de familie Vilain XIIII en is een grotendeels beschermd monument, gelegen in een mooi park. Na een grondige restauratie schittert dit kasteel weer zoals voorheen.

Dit gratis bezoek gaat door op zaterdag 16.03.2024. Er kunnen 20 personen mee. We treffen elkaar om 13.45 uur aan de ingang van het kasteel. De gids neemt ons gedurende twee uren op sleeptouw doorheen het gebouw en z’n geschiedenis.
Doordat er nogal wat trappen te nemen zijn, is dit bezoek minder geschikt voor minder mobiele personen.
Leden en hun partner die mee op bezoek willen, kunnen dit via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. laten weten. Leden zonder computer contacteren onze secretaris via 03/239.45.19 met naam en aantal bezoekers . De inschrijvingen lopen tot 11.03.2024. Bevestiging van uw deelname aan dit bezoek volgt vanaf 12.03.2024.