Portretje December 2022: Paul D'haese

2020 04 CoronaLogoBeste leden,

In deze coronatijden moet elkeen zich aanpassen aan de genomen maatregelen.
Ook het culturele leven valt daardoor grotendeels stil.
Onze Kring had een aantal interessante ledenactiviteiten in petto voor de komende weken en maanden.

Met de huidige richtlijnen zijn alle groepsactiviteiten nu verboden. Alles afhangen van de verdere uitbreiding van de virusepidemie en de daaraan verbonden aanpassingen van de maatregelen.
We hebben noodgedwongen alle activiteiten voor het voorjaar van 2021 uitgesteld, waaronder de grote tramtentoonstelling te Burcht en Antwerpen Linkeroever.

We zullen een nieuwe activiteitenkalender opstellen eens de situatie terug duidelijk is.

Tot nader order moeten we ook andere contacten vermijden, zoals het raadplegen van ons archief. De gemeente heeft trouwens de Oude Pastorij gesloten voor het publiek.

We willen u aanmoedigen om het contact met onze Kring gedurende die periode zeker niet te laten verwateren.
U kunt ons ten allen tijde bereiken via het internet: langs ons mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., de Contactpagina van onze website www.heemkundezb.be en het forum op dezelfde website.
We wensen ook de mensen, die ons niet langs het internet kunnen bereiken, niet in de steek te laten. U kunt ons bereiken per telefoon. We zorgen er dan voor dat uw boodschap goed behandeld wordt.

Maar het belangrijkste op dit moment: we wensen elkeen van onze leden deze periode veilig en gezond door te komen!

Vriendelijke groeten,

Het Bestuur