Portretje December 2022: Paul D'haese

2024 04 27 BegijnhofAntwerpen3 300pxFoto Jules Grandgagnage - Eigen werk, CC BY-SA 4.0Op zaterdag 27 april gaan we weer op stap. Dit keer willen we onze leden uitnodigen om het Antwerpse Begijnhof en de aanpalende Ossenmarkt te bezoeken. Begijnhoven zijn Unesco-werelderfgoed en dat van Antwerpen is zeer de moeite waard. De nabijgelegen Ossenmarkt kent u nu vooral als centraal punt in de studentenbuurt maar heeft een eigen geschiedenis. Een gids zal ons bij dit bezoek begeleiden.

Dit bezoek is gratis voor onze leden en hun partner en begint om 14 uur. U kan zich inschrijven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via telefoonnummer 03/239.45.19 (bij Mireille). Ten laatste op donderdag 25.04.2024 krijgt u bevestiging van uw inschrijving en alle verdere praktische gegevens.
Dit is een buitenactiviteit. Leden die iets minder mobiel zijn kunnen mee. Er worden geen trappen beklommen.