Welkom, Gasten

Onderwerp: Foto van de maand

Foto van de maand 13 sept 2012 08:35 #1

• Vincent
  • Vincent's Profielfoto
Ik heb misschien een voorstel:
Zouden wij niet alle maanden (dus 12 maal per jaar) een foto op de web-site kunnen plaatsen ? Foto-van-de-maand. Hierop kan men dan reageren met bijvoorbeeld een verhaal !

Foto van de maand 07 nov 2012 16:26 #2

Elke maand zullen we (trachten) een foto op de website te tonen van een voorwerp, een gebouw of monument.
Naast kenbaarheid te geven aan het onderwerp kan aan de leden om bijkomende informatie gevraagd worden, de (soms) bedroevende staat aangekaart worden om daar, waar mogelijk, iets aan te doen.
De foto van de betreffende maand vindt u, met beschrijving, op de hoofdpagina van de website. De foto's van vorige maanden vindt u in de rubriek Publicaties.

Re: Foto van de maand 02 jan 2013 14:54 #3

• Vincent
  • Vincent's Profielfoto
Eerst en vooral de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Naar aanleiding van iets of wat ernstige gezondheidsproblemen met ziekenhuisopname en operatie aan de keel ben ik deze keer iets later et de foto's.
Des-al-niet-te-min ben ik vandaag foto's gaan trekken en heb deze verzonden naar Chris.
Ik ben ook zo vrij geweest om er een oude foto bij te voegen van het station van Zwijndrecht in aanbouw.
Verder enkel foto's van braak liggend terrein van de 3 Jantjes.
In totaal 90 foto's getrokken. het weer viel al bij al nog mee.

Re: Foto van de maand 04 jan 2013 10:43 #4

Ik heb de foto's ontvangen en zocht naar een goede plaats om die te publiceren op onze site. Meteen wil ik ook andere leden de mogelijkheid geven om hun beelden op de site te plaatsen.
Daarom heb ik in de rubriek Beelden een nieuwe categorie gecreƫerd: Foto's door onze leden.
Neem eens een kijkje.
Chris

Re: Foto van de maand 06 jan 2013 14:54 #5

Leuk om de (nieuwe) foto te zien met een beeld van een oude postkaart
Tijd voor maken pagina: 0.122 seconden
Adres van onze vereniging: Heemkundige Kring Zwijndrecht Burcht, Kaaiplein 29, 2070 Zwijndrecht. E-mail: info@heemkundezb.be